«ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΟΥ ΤΟ ΠΑΙΔΙ, ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΓΛΥΤΩΣΕΙ, ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΛΠΙΔΑ».
ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΑΣ
ΣΕ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΑΝΑΤΟΛΙΚΩΝ ΘΡΗΣΚΕΙΩΝ
ΚΑΙ ΣΕ ΑΝΤΙΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΥΣ «ΘΕΡΑΠΕΙΑΣ»
Κώστας Ναυπλιώτης
Ενώ λοιπόν γνωστοί και άγνωστοι έκαναν (και συνεχίζουν να κάνουν) τα αδύνατα δυνατά για να ξεριζώσουν την θρησκευτική παράδοση των Ελλήνων, είτε αφαιρώντας θρησκευτικά σύμβολα από τις σχολικές αίθουσες, είτε με την κατάργηση της Ιεράς Εξομολογήσεως –επειδή «…δεν αποτελεί μέρος της γνωστικής διαδικασίας…», σύμφωνα με εγκύκλιο που εξέδωσε το Υπουργείο Παιδείας το 20061, είτε δια μέσω της κατάργησης του ομολογιακού χαρακτήρα του μαθήματος των Θρησκευτικών που προωθούν μανιωδώς διάφοροι άθρησκοι τεχνοκράτες με τη συνεργασία μερικών ά-πειρων επαγγελματιών θεολόγων, κάποιοι άλλοι κύκλοι βρίσκουν την ευκαιρία και μυούν τα παιδιά μας σε μεθόδους που όχι μόνο δεν έχουν κανένα επιστημονικό υπόβαθρο αλλά είναι αποστάγματα αποκρυφισμού και μαγείας.
Διαβάζουμε σε ιστοσελίδα οργάνωσης, ότι: «διοργανώνει εκπαιδευτικές δραστηριότητες για μαθητές και μαθήτριες δημοτικών γυμνασίων και λυκείων με στόχο την ευαισθητοποίηση πάνω σε σημαντικά οικολογικά ζητήματα και την εξοικείωση με την ιδέα της αυτοδιαχείρισης σε διάφορες πτυχές της καθημερινότητας όπως η υγεία, η τροφή, παραγωγή ενέργειας και χρηστικών αντικειμένων»2 (τα έντονα γράμματα είναι του Αντ.Εγκόλπιου).
Σύμφωνα με τους ιθύνοντες της οργάνωσης: «Οι μαθητές θα έχουν τη δυνατότητα να έρθουν σε επαφή με εναλλακτικούς τρόπους προσέγγισης της υγείας και της ασθένειας και να εξοικειωθούν με την ιδέα της αυτοδιαχείρισης αποκτώντας βασικές γνώσεις που θα τους επιτρέψουν να εμπλακούν οι ίδιοι ενεργά στη διαδικασία παραγωγής απλών σπιτικών γιατρικών από βότανα για κοινές παθήσεις (πχ. κρυολογήματα, πονοκεφάλους, δερματικά προβλήματα). Μέσα από διαδραστικά εργαστήρια θα γνωρίσουν φυσικές μεθόδους θεραπείας και πρόληψης όπως η βοτανοθεραπεία, η ρεφλεξογία και η yogα, και θα διδαχθούν απλές ασκήσεις και πρακτικές που θα μπορέσουν να εντάξουν στην καθημερινότητα τους»3. (τα έντονα γράμματα είναι του Αντ.Εγκόλπιου).
Επίσης λειτουργούν και «εργαστήρια για την αυτοδιαχείριση της υγείας»4 με μαθήματα Yoga, αφρικάνικου χορού, Τάι τσί τσουάν και τακτικών αυτοάμυνας. (τα έντονα γράμματα είναι του Αντ.Εγκόλπιου).
Η ειλικρίνεια της ομάδας για τα μέσα που χρησιμοποιεί δεν μας τρομάζει. Μας τρομοκρατεί ωστόσο ο τρόπος με τον οποίο τέτοιες πρακτικές εντάσσονται αδιάκριτα στα συστήματα εκπαίδευσης των παιδιών μας, ακόμη και στις τάξεις του Δημοτικού σχολείου! Ποιος άραγε έχει την ευθύνη για την εισαγωγή τέτοιων μεθόδων στην εκπαίδευση; Γιατί το υπουργείο Παιδείας δείχνει την ευαισθησία του για την αγωγή των παιδιών μας σε εγκυκλίους ενάντια στο μυστήριο της Εξομολογήσεως, ενώ κάνει τα στραβά μάτια στην εισαγωγή αποκρυφιστικών μεθόδων και θρησκευτικών τεχνικών άλλων θρησκειών;
Γνωρίζουν άραγε όλοι αυτοί που επιτρέπουν αυτές τις μεθόδους στα σχολεία τι κρύβεται πίσω από το οικολογικό ή θεραπευτικό προσωπείο τους;
Γνωρίζουν στο Υπουργείο Παιδείας ότι η Ρεφλεξολογία δεν είναι επιστημονική μέθοδος και βασίζεται στην άσκηση πίεσης σε σημεία του πέλματος ώστε να αυξηθεί η ροή του Τσί ή Κι στο όργανο που ταυτίζεται με το σημείο πίεσης;5 Και ότι: «βασίζεται σε μια παράλογη θεωρία και δεν έχει αποδειχθεί ότι επηρεάζει την πορεία οποιασδήποτε ασθένειας… Οι ισχυρισμοί ότι η ρεφλεξολογία είναι αποτελεσματική για τη διάγνωση ή τη θεραπεία ασθενειών πρέπει να αγνοούνται».6
Γνωρίζουν στο Υπουργείο Παιδείας ότι το «Εθνικό Συµβούλιο ενάντια σε Απάτες Υγείας» στην Αµερική πληροφορεί υπεύθυνα τους πολίτες για την ψευδοεπιστηµονικότητα, την αναποτελεσµατικότητα ή και τους κινδύνους µεθόδων όπως η οµοιοπαθητική, ο βελονισµός, η φυσικοπαθητική (naturopathy), η ιριδολογία, η οστεοπαθητική, η ρεφλεξολογία, η αγιουρβέδα κ.α.7
Γνωρίζουν στο Υπουργείο Παιδείας ότι οι αφρικανικοί χοροί έχουν τελετουργική σημασία και είναι μια άμεση γέφυρα επικοινωνίας με τις παγανιστικές αφρικανικές θεότητες;8
Γνωρίζουν στο Υπουργείο Παιδείας ότι η γιόγκα δεν είναι γυμναστική9, αλλά θρησκευτικό σύστημα (πίστη στη μετενσάρκωση, κάρμα, τεχνική διαλογισμού, κλπ) που στην πραγματικότητα «μέσω του διαλογισμού πολλοί μετά από μια περίοδο θετικών παρενεργειών βιώνουν άκρως ανησυχητικές βλαβερές επιδράσεις. Εμείς τις χαρακτηρίζουμε ως βλαβερές επιδράσεις, αλλά στην πραγματικότητα πρόκειται για τις επιδιωκόμενες επιδράσεις. Αυτό σημαίνει ότι βήμα προς βήμα χάνει κανείς την ικανότητα να ζει μια ζωή στραμμένη προς τα έξω μέσα σε αγάπη και εξάρτηση από τους άλλους. Η Γιόγκα απομονώνει τον άνθρωπο βήμα προς βήμα, έτσι ώστε να μην μπορεί κάποιος πλέον να προσεγγίσει τον άλλο. Ταυτόχρονα γίνεται κανείς συν τοις άλλοις ασυνείδητα όλο και πιο ινδουιστής, αφού η πρακτική της Γιόγκα δημιουργεί και θεωρία της Γιόγκα»10.
Γνωρίζουν στο Υπουργείο Παιδείας ότι οι πολεμικές τέχνες είναι οι τέχνες εκείνες μέσω των οποίων μαθαίνει ο μαθητής τον έλεγχο του «Τσι», όρος καθαρά θρησκευτικός χωρίς καμιά επιστημονική τεκμηρίωση!11
Και μπορεί στο Υπουργείο να μην γνωρίζουν όλες αυτές τις σημαντικές παραμέτρους για τις «ανορθόδοξες» (κατά τον Ιατρικό Σύλλογο Αθηνών) θεραπευτικές μεθόδους γνωστότερες ευρύτερα ως εναλλακτικές θεραπείες και «φυσικές» μεθόδους θεραπείας και «χαλάρωσης» αλλά η Εκκλησία την οποία εύκολα κατηγορούν για σκοταδισμό, έχει ήδη αποφανθεί για την προέλευση και τα αποτελέσματα των μεθόδων αυτών με πλήθος συγγραμμάτων αλλά και με τις αποφάσεις δύο Πανορθόδοξων Συνδιασκέψεων που τις χαρακτηρίζουν μαγικές και δαιμονικές.12
Καλούμε όλους τους αρμόδιους φορείς, τις υπηρεσίες του Υπουργείου Παιδείας, τις Ιερές Μητροπόλεις, την Πανελλήνια Ένωση Γονέων, τους συλλόγους Γονέων & Κηδεμόνων αλλά και ενώσεις εκπαιδευτικών, διδασκάλων και νομικών να εγκύψουν πάνω στο πρόβλημα αυτό που αφορά την ορθή διαπαιδαγώγηση και την ελευθερία των παιδιών μας. Τους καλούμε να υπερασπιστούν τα παιδιά, γιατί «αν γλιτώσουν τα παιδιά, υπάρχει ελπίδα . . .».
Read more: http://www.egolpion.com/sxoleia_enallaktikes.el.aspx#.UX2WeU9qnl0.facebook#ixzz2RrItvrh0
ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΑΣ
ΣΕ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΑΝΑΤΟΛΙΚΩΝ ΘΡΗΣΚΕΙΩΝ
ΚΑΙ ΣΕ ΑΝΤΙΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΥΣ «ΘΕΡΑΠΕΙΑΣ»
Κώστας Ναυπλιώτης
Ενώ λοιπόν γνωστοί και άγνωστοι έκαναν (και συνεχίζουν να κάνουν) τα αδύνατα δυνατά για να ξεριζώσουν την θρησκευτική παράδοση των Ελλήνων, είτε αφαιρώντας θρησκευτικά σύμβολα από τις σχολικές αίθουσες, είτε με την κατάργηση της Ιεράς Εξομολογήσεως –επειδή «…δεν αποτελεί μέρος της γνωστικής διαδικασίας…», σύμφωνα με εγκύκλιο που εξέδωσε το Υπουργείο Παιδείας το 20061, είτε δια μέσω της κατάργησης του ομολογιακού χαρακτήρα του μαθήματος των Θρησκευτικών που προωθούν μανιωδώς διάφοροι άθρησκοι τεχνοκράτες με τη συνεργασία μερικών ά-πειρων επαγγελματιών θεολόγων, κάποιοι άλλοι κύκλοι βρίσκουν την ευκαιρία και μυούν τα παιδιά μας σε μεθόδους που όχι μόνο δεν έχουν κανένα επιστημονικό υπόβαθρο αλλά είναι αποστάγματα αποκρυφισμού και μαγείας.
Διαβάζουμε σε ιστοσελίδα οργάνωσης, ότι: «διοργανώνει εκπαιδευτικές δραστηριότητες για μαθητές και μαθήτριες δημοτικών γυμνασίων και λυκείων με στόχο την ευαισθητοποίηση πάνω σε σημαντικά οικολογικά ζητήματα και την εξοικείωση με την ιδέα της αυτοδιαχείρισης σε διάφορες πτυχές της καθημερινότητας όπως η υγεία, η τροφή, παραγωγή ενέργειας και χρηστικών αντικειμένων»2 (τα έντονα γράμματα είναι του Αντ.Εγκόλπιου).
Σύμφωνα με τους ιθύνοντες της οργάνωσης: «Οι μαθητές θα έχουν τη δυνατότητα να έρθουν σε επαφή με εναλλακτικούς τρόπους προσέγγισης της υγείας και της ασθένειας και να εξοικειωθούν με την ιδέα της αυτοδιαχείρισης αποκτώντας βασικές γνώσεις που θα τους επιτρέψουν να εμπλακούν οι ίδιοι ενεργά στη διαδικασία παραγωγής απλών σπιτικών γιατρικών από βότανα για κοινές παθήσεις (πχ. κρυολογήματα, πονοκεφάλους, δερματικά προβλήματα). Μέσα από διαδραστικά εργαστήρια θα γνωρίσουν φυσικές μεθόδους θεραπείας και πρόληψης όπως η βοτανοθεραπεία, η ρεφλεξογία και η yogα, και θα διδαχθούν απλές ασκήσεις και πρακτικές που θα μπορέσουν να εντάξουν στην καθημερινότητα τους»3. (τα έντονα γράμματα είναι του Αντ.Εγκόλπιου).
Επίσης λειτουργούν και «εργαστήρια για την αυτοδιαχείριση της υγείας»4 με μαθήματα Yoga, αφρικάνικου χορού, Τάι τσί τσουάν και τακτικών αυτοάμυνας. (τα έντονα γράμματα είναι του Αντ.Εγκόλπιου).
Η ειλικρίνεια της ομάδας για τα μέσα που χρησιμοποιεί δεν μας τρομάζει. Μας τρομοκρατεί ωστόσο ο τρόπος με τον οποίο τέτοιες πρακτικές εντάσσονται αδιάκριτα στα συστήματα εκπαίδευσης των παιδιών μας, ακόμη και στις τάξεις του Δημοτικού σχολείου! Ποιος άραγε έχει την ευθύνη για την εισαγωγή τέτοιων μεθόδων στην εκπαίδευση; Γιατί το υπουργείο Παιδείας δείχνει την ευαισθησία του για την αγωγή των παιδιών μας σε εγκυκλίους ενάντια στο μυστήριο της Εξομολογήσεως, ενώ κάνει τα στραβά μάτια στην εισαγωγή αποκρυφιστικών μεθόδων και θρησκευτικών τεχνικών άλλων θρησκειών;
Γνωρίζουν άραγε όλοι αυτοί που επιτρέπουν αυτές τις μεθόδους στα σχολεία τι κρύβεται πίσω από το οικολογικό ή θεραπευτικό προσωπείο τους;
Γνωρίζουν στο Υπουργείο Παιδείας ότι η Ρεφλεξολογία δεν είναι επιστημονική μέθοδος και βασίζεται στην άσκηση πίεσης σε σημεία του πέλματος ώστε να αυξηθεί η ροή του Τσί ή Κι στο όργανο που ταυτίζεται με το σημείο πίεσης;5 Και ότι: «βασίζεται σε μια παράλογη θεωρία και δεν έχει αποδειχθεί ότι επηρεάζει την πορεία οποιασδήποτε ασθένειας… Οι ισχυρισμοί ότι η ρεφλεξολογία είναι αποτελεσματική για τη διάγνωση ή τη θεραπεία ασθενειών πρέπει να αγνοούνται».6
Γνωρίζουν στο Υπουργείο Παιδείας ότι το «Εθνικό Συµβούλιο ενάντια σε Απάτες Υγείας» στην Αµερική πληροφορεί υπεύθυνα τους πολίτες για την ψευδοεπιστηµονικότητα, την αναποτελεσµατικότητα ή και τους κινδύνους µεθόδων όπως η οµοιοπαθητική, ο βελονισµός, η φυσικοπαθητική (naturopathy), η ιριδολογία, η οστεοπαθητική, η ρεφλεξολογία, η αγιουρβέδα κ.α.7
Γνωρίζουν στο Υπουργείο Παιδείας ότι οι αφρικανικοί χοροί έχουν τελετουργική σημασία και είναι μια άμεση γέφυρα επικοινωνίας με τις παγανιστικές αφρικανικές θεότητες;8
Γνωρίζουν στο Υπουργείο Παιδείας ότι η γιόγκα δεν είναι γυμναστική9, αλλά θρησκευτικό σύστημα (πίστη στη μετενσάρκωση, κάρμα, τεχνική διαλογισμού, κλπ) που στην πραγματικότητα «μέσω του διαλογισμού πολλοί μετά από μια περίοδο θετικών παρενεργειών βιώνουν άκρως ανησυχητικές βλαβερές επιδράσεις. Εμείς τις χαρακτηρίζουμε ως βλαβερές επιδράσεις, αλλά στην πραγματικότητα πρόκειται για τις επιδιωκόμενες επιδράσεις. Αυτό σημαίνει ότι βήμα προς βήμα χάνει κανείς την ικανότητα να ζει μια ζωή στραμμένη προς τα έξω μέσα σε αγάπη και εξάρτηση από τους άλλους. Η Γιόγκα απομονώνει τον άνθρωπο βήμα προς βήμα, έτσι ώστε να μην μπορεί κάποιος πλέον να προσεγγίσει τον άλλο. Ταυτόχρονα γίνεται κανείς συν τοις άλλοις ασυνείδητα όλο και πιο ινδουιστής, αφού η πρακτική της Γιόγκα δημιουργεί και θεωρία της Γιόγκα»10.
Γνωρίζουν στο Υπουργείο Παιδείας ότι οι πολεμικές τέχνες είναι οι τέχνες εκείνες μέσω των οποίων μαθαίνει ο μαθητής τον έλεγχο του «Τσι», όρος καθαρά θρησκευτικός χωρίς καμιά επιστημονική τεκμηρίωση!11
Και μπορεί στο Υπουργείο να μην γνωρίζουν όλες αυτές τις σημαντικές παραμέτρους για τις «ανορθόδοξες» (κατά τον Ιατρικό Σύλλογο Αθηνών) θεραπευτικές μεθόδους γνωστότερες ευρύτερα ως εναλλακτικές θεραπείες και «φυσικές» μεθόδους θεραπείας και «χαλάρωσης» αλλά η Εκκλησία την οποία εύκολα κατηγορούν για σκοταδισμό, έχει ήδη αποφανθεί για την προέλευση και τα αποτελέσματα των μεθόδων αυτών με πλήθος συγγραμμάτων αλλά και με τις αποφάσεις δύο Πανορθόδοξων Συνδιασκέψεων που τις χαρακτηρίζουν μαγικές και δαιμονικές.12
Καλούμε όλους τους αρμόδιους φορείς, τις υπηρεσίες του Υπουργείου Παιδείας, τις Ιερές Μητροπόλεις, την Πανελλήνια Ένωση Γονέων, τους συλλόγους Γονέων & Κηδεμόνων αλλά και ενώσεις εκπαιδευτικών, διδασκάλων και νομικών να εγκύψουν πάνω στο πρόβλημα αυτό που αφορά την ορθή διαπαιδαγώγηση και την ελευθερία των παιδιών μας. Τους καλούμε να υπερασπιστούν τα παιδιά, γιατί «αν γλιτώσουν τα παιδιά, υπάρχει ελπίδα . . .».
Read more: http://www.egolpion.com/sxoleia_enallaktikes.el.aspx#.UX2WeU9qnl0.facebook#ixzz2RrItvrh0