Τρίτη 2 Νοεμβρίου 2010

Η πίστη μου στο Χριστό

Ο Χριστός σταυρώθηκε για να κερδίσουμε την αιώνια βασιλεία του.
Οι Άγιοι Απόστολοι, όλοι οι Άγιοι της Ορθόδοξης Εκκλησίας και όλοι οι Άγιοι μάρτυρες υπέφεραν για την πίστη τους στο Χριστό και έκαναν θαύματα με την προσευχή τους.
Από παιδί μου άρεσε να διαβάζω όλα αυτά τα βιβλία με τους Αγίους και την Καινή Διαθήκη. Κατάλαβα ότι αυτή είναι η αλήθεια. Όλα τα υπόλοιπα είναι παραμύθια που επινόησε ο ανθρώπινος εγωισμός και η λατρεία του εγώ.
Μέσα στην Εκκλησία γίνονται πολλά θαύματα και θεραπείες ψυχών και σωμάτων με τα μυστήρια της Εκκλησίας.
Η γιαγιά μου μού είχε διηγηθεί ένα θαύμα που είδε με τα μάτια της.
Όταν ήταν παιδί, η μητέρα της δαιμονίστηκε. Ο προπάππους μου πήγε την προγιαγιά μου στη Μονή του Αγίου Γερασίμου. Αφού νήστεψε 40 μέρες και κάθε μέρα πήγαινε στη Θεία Λειτουργία, μετά από 40 μέρες η προγιαγιά μου ελευθερώθηκε από τα δαιμόνια.
Ποιος απάντησε στην προσευχή του προπάππου μου;
Ο Χριστός.
Αυτή είναι η δικιά μου πίστη. Δεν μπορεί κανείς να μου την αλλάξει γιατί ούτε κι εγώ μπορώ να αλλάξω την πίστη των άλλων.

tooneirotoufegariou
2/11/2010

2 σχόλια:

  1. Καλησπέρα Ελένη. Η πίστη σου είναι βαθιά γιατί πιστεύεις σε κατι αληθινό, στον χριστό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κώστα, ο άνθρωπος για να κατακτήσει την αλήθεια χρειάζεται υπομονή και ταπείνωση. Αν έχει εγωισμό μπορεί να πέσει σε πλάνες που του υπόσχονται αυτοθέωση με τις δικές του δυνάμεις και γρήγορη πρόσβαση σε εντυπωσιακές εμπειρίες. Ο χριστιανός με τη συμμετοχή του στα μυστήρια της Εκκλησίας παίρνει τη Θεία Χάρη και καθαρίζεται από τα πάθη του και θεραπεύεται ψυχικά και σωματικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή